Jak oklejać

1. Umyj plastiki i dokładnie odtłuść (nowe plastiki również należy odtłuścić) najlepiej zmywaczem silikonowym - nie należy używać benzyny ekstrakcyjnej.

2. Oklejanie zacznij od najmniejszych elementów np. puszka filtra powietrza, tym samym nabierzesz wprawy przed większymi i trudniejszymi elementami okleiny.

3. Pola numerowe: na odtłuszczonym plastiku umieść okleinę we właściwej pozycji, bez odejmowania  papieru, który znajduje się od strony kleju. Przy większych elementach pomóż sobie taśmą klejącą i przyklej w kilku miejscach aby zapobiec poruszeniu lub zorganizuj dodatkową parę rąk. Gdy masz pewność, że pozycja okleiny jest właściwa odejmij ok 5cm papieru zaczynając od poczatku pola (1). (jak pokazano na ilustracji) i przyklej mocno dociskając, tak aby nie pojawiły się “bąbelki”.
Kiedy okleina  została przytwierdzona do plastiku usuń taśmę klejącą oraz papier od strony kleju. Starannie przyklejaj okleinę po krzywiźnie plastiku  przesuwając się, jak pokazano na ilustracji, od poczatku (1). do końcowej krawędzi (2). Uważaj aby góra i dół okleiny nie dotykały plastiku. Po przyklejeniu (1). i (2). kojeno przyklej (3). a nastepnie (4).
4. Błotniki zacznij okejać od tzw. “dziubka” przez środek, a następnie boki
5. Osłony chłodnicy oklejaj od przedniej krawędzi na środku przy teleskopach posuwając się do puszki filtra powietrza pamiętając o otworach na śruby.

6. Podczas oklejania oraz po przyklejeniu wskazane jest ogrzanie oklein np. suszarką do włosów.

7. Powodzenia!!!
Po instalacji oklein pozostaw motocykl w temperaturze pokojowej przez 24 godziny w celu związania kleju z podłożem.

UWAGI

1. Okleiny instaluj w temperaturze pokojowej.

2. Podczas mycia  nie kieruj strumienia wody bezpośrednio na krawędzie oklein

Facebook Instagram