NO-MOTO

Regulamin

ZAMÓWIENIA
1. Zamówienia należy dokonać poprzez formularz zamówieniowy, który znajduje się przy każdym z produktów (zobacz film).
2. Po złożeniu zamówienia otrzymacie Państwo e-mail weryfikujący dane zamawiającego oraz szczegóły zamówienia. Potwierdznie zamówienia należy dokonać klikając na link w otrzymanym mailu.
3. Pliki z logami sponsorów potrzebne do zamówienia prosimy przesłać na adres: kontakt@no-moto.com.  Akceptowane formaty plików to: Illustrator (.ai), PDF, EPS, Corel (cdr) maksymalnie w wersji 10 lub plik JPG w minimalnej rozdzielczości 600x600 pixeli. Po pozytywnej weryfikacji przysłanych plików następuje przygotowanie projektu w oparciu o informacje podane w formularzu zamówieniowym.
4. Projekt zostanie wysłany do Państwa w przeciągu 5 dni roboczych, a w przypadku niespodziewanej kumulacji zamówień czas oczekiwania na projekt może ulec wydłużeniu do 10 dni roboczych (przeważnie terminy oczekiwania  są krótsze niż podane).
5. Otrzymany projekt należy bardzo dokładnie sprawdzić pod względem zgodności informacji podanych w formularzu z występującymi w projekcie, a następnie wysłać e-mail potwierdzający akceptacje projektu lub wskazania do wykonania korekty. W cenie projektu przysługują dwie bezpłatne korekty.

UWAGA!!! Większość producentów wprowadza do sprzedaży nowe modele motocykli już rok wcześniej np. rocznik modelowy 2015 trafia do sprzedaży w roku 2014.  Przy zmianie modelu producenci często zmieniają ksztłaty platsików dlatego należy zwrócić uwagę nie na rok produkcji lecz na rocznik modelowy. Prosimy również o informowanie o wprowadzonych samodzielnie zmianach pojedyńczych elementów plastikowych pochodzących z innego rocznika modelowego.
W przypadku braku pewności co do rocznika modelowego lub zaistniałych zmian prosimy o przysłanie fotografii motocykla w celu doboru właściwych wykrojników i wyeliminowania ewentualnych pomyłek.

 6. Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na koncie. W skrajnych przypadkach czas oczekiwania może ulec wydłużeniu do 14 dni roboczych o czym zostaną Państwo poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną.
7. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub na życzenie firmą kurierską.
8. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe nie będą rozpatrywane.
9. Wszystkie logotypy, znaki firmowe i handlowe użyte na naszych stronach są jedynie w celach informacyjnych. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z tym, że Kupujący / Zleceniodawca usługi posiada pełne prawo do zlecenia wykonania danego znaku firmowego, logotypu, znaku handlowego przedstawionego w opisie.

DOSTĘPNOŚĆ SERWISU WWW.NO-MOTO.COM
1. Zamówienia w naszym serwisie www.no-moto.com można składać 7 dni w tygodniu przez całą dobę, przez cały rok.
2. Obsługa serwisu (m.in. weryfikacja przesłanych zamówień) odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 z uwzględnieniem dni wolnych ustawowo i zwyczajowo (np. tzw. "długie weekendy" zgodnie z informacjami podanymi na stronie głównej www.no-moto.com).

ODSTĄPIENIE OD TRANSAKCJI, ZWROTY
Serwis internetowy NO-MOTO świadczy usługi poligraficzne i nie jest typowym sklepem internetowym z towarami. Nie ma możliwości zwrotu oferowanych przez nas usług reklamowych i drukarskich ponieważ nie są towarami w rozumieniu przepisów prawa i nie mogą podlegać zwrotom i ponownej sprzedaży.
Powołując się na art. 10 ust.3 pkt 4, który mówi: "Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach: 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą". Nie mają tutaj zastosowania przepisy dotyczące sklepów internetowych i sprzedaży towarów na odległość (przez internet). Wszelkie użycie słów produkt lub towar (także w liczbie mnogiej i deklinacji) należy rozumieć jako ofertę(y) usług(i).

REKLAMACJE
Firma NO-MOTO dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane zgodnie z oczekiwaniami Klientów. Stały kontakt telefoniczny lub mailowy w trakcie realizacji zamówienia z pewnością pomoże uniknąć niejasności i błędów. Akceptacja przez zamawiającego przygotowanych projektów powoduje brak możliwości reklamacji usługi w zakresie wyglądu (kolorystyki, układu graficzego i elementów tekstowych) oraz kształtu produktów (użytych wykrojników plastików). Reklamacje uwględniamy wyłącznie w przypadku ewentualnych pomyłek i błędów wynikających z naszej strony powstałych po zaakceptowaniu projektu oraz wad materiałowych produktów.