1. Umyj plastiki i dokładnie odtłuść (nowe plastiki również należy odtłuścić) najlepiej zmywaczem do tarcz hamulcowych.
2. Oklejanie zacznij od najmniejszych elementów np. puszka filtra powietrza, whacze, tym samym nabierzesz wprawy przed większymi i trudniejszymi elementami okleiny.
3. Pola numerowe: na odtłuszczonym plastiku umieść okleinę we właściwej pozycji, bez odejmowania papieru, który znajduje się od strony kleju. Przy większych elementach pomóż sobie taśmą klejącą i przyklej w kilku miejscach aby zapobiec poruszeniu lub zorganizuj dodatkową parę rąk. Gdy masz pewność, że pozycja okleiny jest właściwa odejmij ok 5cm papieru zaczynając od poczatku pola (1). (jak pokazano na ilustracji) i przyklej mocno dociskając, tak aby nie pojawiły się “bąbelki”.Kiedy okleina została przytwierdzona do plastiku usuń taśmę klejącą oraz papier od strony kleju. Starannie przyklejaj okleinę po krzywiźnie plastiku przesuwając się, jak pokazano na ilustracji, od poczatku (1). do końcowej krawędzi (2). Uważaj aby góra i dół okleiny nie dotykały plastiku. Po przyklejeniu (1). i (2). kojeno przyklej (3). a nastepnie (4).
4. Błotniki zacznij okejać od tzw. “dziubka” przez środek, a następnie boki
5. Osłony chłodnicy oklejaj od przedniej krawędzi na środku przy teleskopach posuwając się do puszki filtra powietrza pamiętając o otworach na śruby.
6. Podczas oklejania oraz po przyklejeniu wskazane jest ogrzanie oklein np. suszarką do włosów. Staraj się nie przegrzać okleiny ponieważ spowoduje to powstanie „bąbli”, których usunięcie będzie bardzo problematyczne, a czasami nawet, niemożliwe. Najlepiej wykonać test przy pomocy gratisowych naklejek, które dodawane są do zestawu oklein.
7. Powodzenia!!!
Po instalacji oklein pozostaw motocykl w temperaturze pokojowej przez 24 godziny w celu związania kleju z podłożem.
UWAGI
1. Okleiny instaluj w temperaturze pokojowej.
2. Podczas mycia motocykla nie kieruj strumienia wody bezpośrednio na krawędzie oklein