Sklep Internetowy NO-MOTO działający pod adresem www.no-moto.pl, obsługuje Dorota Figiel, który prowadzi działalność gospodarczą pod firmą NO-MOTO Dorota Figiel, Balladyny 16/10 20-601 Lublin, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 7123450388, REGON 524557487.
Niniejszy „Regulamin Sklepu Internetowego” określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym www.no-moto.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Każdy Użytkownik korzystający ze Sklepu Internetowego www.no-moto.pl zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu. Każdy Użytkownik przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego www.no-moto.pl powinien zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
Klient może uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
Każdy Klient korzystający ze sklepu www.no-moto.pl zobowiązany jest do przestrzegania Regulaminu, w szczególności zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
II. DEFINICJE
Wyrazy lub zwroty pisane w niniejszym Regulaminie z wielkich liter mają znaczenie wskazane poniżej:
Dni Robocze – wszystkie dni od poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie niektórych warunków Umowy Sprzedaży, w szczególności sposobu dostawy i płatności;
Klient – użytkownik Sklepu Internetowego www.no-moto.pl, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą;
Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej, w tym zawarcia umowy sprzedaży na odległość, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
Koszyk – element Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty i w którym Klient ma możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości nabywanych Produktów;
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową;
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.no-moto.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą NO-MOTO Dorota Figiel, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 7123450388,
Strona Internetowa Sklepu – www.no-moto.pl;
Towar – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży na odległość Towaru zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu;
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
III. WYMOGI TECHNICZNE
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest posiadanie urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Mozilla Firefox, Chrome, Opera lub Internet Explorer 11 (lub nowsza) z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies.
Dla złożenia Zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
IV. TOWARY
Towary oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Towary sprzedawane w Sklepie mogą się nieznacznie różnić od Towarów, które są prezentowane na zdjęciach.
Towarów należy używać zgodnie z ich przeznaczeniem.
V. ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Opisy Towarów wraz z cenami stanowią zaproszenie do zawarcia umowy (informację handlową), a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Klient składając Zamówienie składa ofertę kupna wskazanego Towaru za cenę i o cechach określonych w opisie Towaru.
Klient może składać Zamówienia w Sklepie za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, przez cały rok. Sklep realizuje Zamówienia złożone w godzinach pracy Sklepu tj. od 9 do 17 w dni robocze. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 17:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu Klient:
wybiera Towar, którym jest zainteresowany, a następnie klika przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” znajdujący się pod danym Towarem;
przechodzi do „KOSZYKA” , który znajduje się w prawnym górnym rogu Strony Internetowej Sklepu;
wybiera sposób dostawy;
przechodzi do „KASY”, a następnie wypełnia Formularz Zamówienia poprzez wpisanie następujących danych: imienia i nazwiska, adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, adresu poczty elektronicznej, nr telefonu oraz danych niezbędnych do wystawienia faktury sprzedaży;
potwierdza sposób dostawy oraz formę płatności;
wybiera przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ”
Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania przez Kupującego Regulaminu Sklepu oraz Polityki Prywatności, poprzez zaznaczenie odpowiednich okienek.
Po złożeniu Zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie jego złożenia. Informacja o potwierdzeniu złożenia Zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
VI. CENA TOWARÓW
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, które są zależne od wybranego przez Klienta sposobu płatności i dostawy.
Na całkowitą cenę Zamówienia składają się wskazane w Sklepie cena za Towar oraz koszty dostawy Towaru.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.
Cena Towaru uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Towarów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
VII. SPOSÓB PŁATNOŚCI
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
Płatności elektroniczne (obsługiwane przez Przelewy24)
Projekt jest przygotowany po zaksięgowaniu płatności. W przypadku braku zaksięgowania płatności w ciągu 3 dni roboczych, Zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
VIII. WYSYŁKA I DOSTAWA
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Kupującemu Towaru bez wad.
Sposób dostawy Towaru są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
Czas realizacji zamówienia przez sklep wynosi: – czas na wykonanie projektu – maksymalnie 10 dni roboczych od otrzymania płatności – czas na wysyłkę okleiny – około 5 dni roboczych od akceptacji projektu
Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia wynikające z winy przewoźnika.
Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane na terenie Polski za pośrednictwem kuriera DPD, a na terenie krajów Unii Europejskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Podczas odbioru przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient powinien w jego obecności dokładnie sprawdzić kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient powinien sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.
IX. REKLAMACJA TOWARU
Sprzedawca odpowiada wobec Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
Reklamacje dotyczące Towarów, mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną, na adres e-mail wskazany w potwierdzeniu złożenia Zamówienia
Reklamacja: Staramy się jak najdokładniej spełniać wymogi stawiane nam przez klientów. Wcześniejsza akceptacja zamówionego projektu powoduje brak możliwości uznania reklamacji dotyczących błędów graficznych (układ graficzny, układ tekstowy, kolorystyka – może odbiegać od kolorystyki wyświetlanej na monitorze, ekranie itp.) Reklamacja jest uznawana w przypadku wad materiału bądź błędów poligraficznych popełnionych z naszej winy. Aby ją złożyć należy przesłać do nas na email info@no-moto.com opis wady wraz ze zdjęciami.
O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez Sprzedawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania. O ewentualnych brakach Reklamacji Klient zostanie powiadomiony niezwłoczne. Wraz z takim zawiadomieniem zostaną przesłane Klientowi informacje, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych zakupionych Towarów rozpatrywane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. W przypadku, o którym mowa w art. 561(2) § 1 Kodeksu cywilnego, wadliwy Towar powinien zostać dostarczony na adres siedziby Sprzedawcy i na koszt Sprzedawcy.
Jeżeli Zamawiający będący Konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany Towaru lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu Ceny, określając kwotę, o którą Cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że Sprzedawca uznał to żądanie za uzasadnione.
Informujemy jednocześnie, iż Klientowi przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
W przypadku zauważonych braków w przesyłce, prosimy o niezwłoczny kontakt.
X. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Każdy projekt oraz wydruk okleiny jest wykonywany pod klienta (personalizowany) w związku z czym Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę Sprzedaży nie ma możliwości odstąpienia od umowy.
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie wyłącza uprawnień Konsumenta z tytułu rękojmi za wady Towarów.
XI. DANE OSOBOWE
Regulacje dotyczące ochrony oraz przetwarzania danych osobowych Klientów sklepu zostały uregulowane w Polityce Prywatności.
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
Podanie przez Kupującego danych osobowych podczas dokonywania zakupów w Sklepie jest całkowicie dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zrealizowania Zamówienia.
Kupujący ma prawo wglądu do dotyczących go danych osobowych, a także żądania poprawienia ich lub usunięcia, o czym jest mowa w Polityce Prywatności.
Podane przez Kupującego podczas składania i celu realizacji Zamówienia dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę tylko w celach, o których mowa w Polityce prywatności.
XII. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIE ROSZCZEŃ
W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:
Mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.
Każdorazowo składane w Sklepie Zamówienie stanowi odrębną Umowę Sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji Zamówienia.
Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
Administrator zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany nie mogą naruszać praw Klientów, wynikających z Zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania w Sklepie.
W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
W przypadku wątpliwości związanych z interpretacją niniejszego regulaminu, należy go interpretować w taki sposób, aby jego wykładnia była zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
ZAMÓWIENIA
Pliki graficzne należy przesyłać mailem na adres: info@no-moto.com w formatach: PDS, AI, PDF, PNG, JPG w rozdzielczości min. 800×800.
Po otrzymaniu potrzebnych materiałów oraz płatności, przystępujemy do realizacji projektu.
Wszystkie logotypy, znaki firmowe i handlowe użyte na naszych stronach są jedynie w celach informacyjnych. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z tym, że Kupujący / Zleceniodawca usługi posiada pełne prawo do zlecenia wykonania danego znaku firmowego, logotypu, znaku handlowego przedstawionego w opisie.
Czas oczekiwania na projekt to maksymalnie 10 dni roboczych (liczony od zaksięgowania wpłaty). W przypadku wydłużenia czasu oczekiwania na projekt z powodu dużej ilości zamówień – klient zostanie od razu poinformowany mailowo lub telefonicznie.
Otrzymany gotowy projekt, należy sprawdzić pod względem pasujących elementów oraz zgodności z zamówieniem podanym w formularzu. Po akceptacji projektu należy wysłać e-mail potwierdzający.
Po akceptacji projektu przystępujemy do realizacji zamówienia. Czas realizacji wynosi ok. 5 dni roboczych po zaksięgowaniu płatności.
Towar wysyłamy za pośrednictwem kuriera DPD.
W przypadku jakichkolwiek problemów lub komplikacji wynikających z przyczyn losowych – zostaną Państwo od razu poinformowani telefonicznie lub mailowo.
Przystąpienie do transakcji oznacza automatyczne zaakceptowanie powyższego regulaminu.